onsdag den 11. marts 2015

I dag har jeg faktsik fået lov til at gennemføre en kort session af yoga alene. Det var 2 åndedræts teknikker, som jeg har praktiseret længe og en øvelse som arbejder med lymfesystemet. Det var ret enkelt så jeg var sikker på jeg kunne klare det selv. Der kom 2 deltagere. Den ene var specialt glad for åndedrætsøvelser. Der er stadig ikke skaffet yoga måtter. Måske derfor kommer der ikke så mange. Men indtil videre er det fint med mig. Så vi lavede disse øvelser stående. Og jeg kom faktisk til at tjekke med det fysiske kontakt om deltagernes ryggrad var lige. Synes det var egentlig ok. Tror gerne i fremtiden, når jeg har gennemhørt nogle timer min angst går helt væk. Ud over det, skal man være opmærksom på sin tone, når man dyrker yoga. Jeg taler meget stille og roligt med beroligene tone. Jeg ved, at dette er meget vigtigt for deltagerne, så de kan få indre ro. Jeg ber dem også at lukke øjne. Det blev den ene deltager meget glad for. Han synes det fik ham til at føle sig mere tilpas, fordi han ser ikke andre, og andre ser ikke ham. Her forklarede jeg også, at med lukkede øjne mister vi ikke vores indre energi.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar