onsdag den 11. marts 2015

Nu er der gået et stykke til i min praktik. Jeg har faktisk forventet, at der ville komme flere deltagere, end der gør. Normal er der 3-4 personer pr. time. Og oftest er der nogle jeg kender personligt. Ved ikke hvad der skyldes. Folk har jo forskellige interesser. For nogle måske yoga er ikke interessent og de er til andre slags af den fysiske aktivitet. Jeg har stort set lagt timerne op således, at de kan komme lige efter arbejdstiden og før arbejdstiden. Kan mærke, at de er mere glade for at komme til den korte yoga session midt på dagen. Det er også forståeligt nok. Kan mærke at jeg selv får gavn af det, når jeg er på arbejde. Man får lige som en ekstra pust af energi.

Mine muskler var lidt uvandt til at arbejde så ofte. Jeg var ret øm i starten, men det er gået over. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar