onsdag den 25. marts 2015

Jeg har lavet en survey med henblik på at undersøge kvantitativt medarbejdernes livsstil. Den består af 11 spørgsmål relateret til ernæring of fysisk aktivitet. men denne undersøgelse vil jeg bl.a. finde ud af hvorfor kommer der ikke så mange deltagere til yoga, samt vil undersøge lidt overfladisk selvfølgelig, i deres kostvaner og motion.

Jeg har gjort medarbejderne opmørksom på. at undersøgelsen ikke tager mere end 5 minutter og at den er anonym.

Desuden har jeg lavet en kostplan til en af medarbejderne, som jeg har haft en individuel samtale med. Jeg har benyttet mig af et program, der hedder myfitnesspal. Der kan man finde både de danske og de estiske fødevarer. Desværre kan man oftest ikke se mængden af de mættede, polyumættede, samt monoumættede fedtsyrer. Der bliver hellere ikke oplyst de fleste vitaminer og mineraler. Jeg har også introduceret dette program til klienten, så hun kunne benytte sig af den i fremtiden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar